MP-Pistol Forum banner

Sith en Wesson M&( serienummer opzoeken

16K views 17 replies 10 participants last post by  themanrsw  
#1 ·
Ik heb net een M&P 40 gekocht, SN: MPX1099. Ik kan nergens op de Smith and Wesson-website of op dit forum (of de andere forums) een uitgebreide serienummerdatabase vinden om op te zoeken welk jaar en welke generatie ik net heb gekocht. Dit is erg frustrerend. Misschien kan iemand hier helpen. Ik ben al een uur aan het zoeken zonder antwoorden.

#2 ·
Ik heb net een M&P 40 gekocht, SN: MPX1099. Ik kan nergens op de Smith and Wesson-website of op dit forum (of de andere forums) een uitgebreide serienummerdatabase vinden om op te zoeken welk jaar en welke generatie ik net heb gekocht. Dit is erg frustrerend. Misschien kan iemand hier helpen. Ik heb een uur gezocht zonder antwoorden.
Welkom op het forum! Er is een introductiepagina die u wellicht wilt bezoeken.

Ik hoop dat dit u helpt. Meer kon ik niet vinden.

#3 ·
ABSOLUUT GEEN HULPPROGRAMMA VOOR HET OPZOEKEN VAN SERIENUMMERS op hun website. Zoeken naar hulpprogramma voor het opzoeken van serienummers WERKT NIET. Hun website is waardeloos. Bovendien zorgt de link voor de pdf er in feite voor dat je een programma moet downloaden dat je eerst moet installeren en ik installeer geen verkeerde programma's op mijn computer. Ik wil gewoon het jaar en de modelgeneratie weten.

#5 ·
Bel morgen de klantenservice van S&W, geef ze het serienummer en ze zullen het voor je oplossen.
Ja, ik heb ze een e-mail gestuurd en ben van plan ze te bellen. Het verbaast me gewoon als een bedrijf met zo'n geschiedenis geen database heeft. Ik verwacht ook niet veel resultaat van de e-mail die ik heb gestuurd en misschien ook niet van de klantenservice.

#6 ·
De e-mail kan traag worden beantwoord, maar elke keer dat ik de klantenservice heb gebeld, heb ik alle informatie gekregen die ik ooit nodig heb gehad. Er zijn een aantal factoren die ertoe bijdragen dat ze geen daadwerkelijke serienummersite hebben opgezet. Eén daarvan is het verschil in de manier waarop ze hun vuurwapens hebben gevolgd. Vele jaren lang volgden ze de data waarop de vuurwapens werden verzonden, niet de fabricagedatum. Er was ook een brand die een aantal van hun gegevens vernietigde en pogingen om die te herstellen waren geen gemakkelijke taak. Voeg daarbij dat het bedrijf meerdere keren van eigenaar is veranderd en onlangs hun primaire activiteiten naar Tennessee heeft verplaatst. Een telefoontje geeft u de informatie die u nodig heeft, vooral over de nieuwere wapens, en als uw aankoop voorheen eigendom was en een handleiding of accessoires miste, zoals de loopborstel of schoonmaakstok, sturen ze u die items over het algemeen gratis toe.

#13 ·
Ik heb net een M&P 40 gekocht, SN: MPX1099. Ik kan nergens op de Smith and Wesson-website of op dit forum (of de andere forums) een uitgebreide database met serienummers vinden om op te zoeken welk jaar en welke generatie ik net heb gekocht. Dit is erg frustrerend. Misschien kan iemand hier helpen. Ik ben al een uur aan het zoeken zonder antwoorden.

#15 ·
Op hun website kunt u een brief van hen aanvragen over de geschiedenis van de fabricage en dergelijke. Beetje flauw. Of bel ze gewoon.
Welkom op het forum. U moet hier een introductie plaatsen:
Voor een brief moet u contact opnemen met de Smith & Wesson Historical Foundation. De brieven worden niet langer door Smith & Wesson gedaan.

Als u het contactformulier van S&W gebruikt of de klantenservice belt, krijgt u wat basisinformatie.

@mrnnlpp

Hier is een link naar de eerste generatie M&P gebruikershandleiding bij Bud's Gun Shop. Het is een directe link naar de handleiding in PDF-vorm, kopieer de link en vervang de ** door tt

h**ps://www.budsgunshop.com/prod_mans/00128-0000041347-002.pdf

Als u een M&P 2.0 handleiding nodig heeft, staat die op de S&W website

#17 ·
Ik heb net een M&P 40 gekocht, SN: MPX1099. Ik kan nergens op de Smith and Wesson-website of op dit forum (of de andere forums) een uitgebreide serienummerdatabase vinden om op te zoeken welk jaar en welke generatie ik net heb gekocht. Dit is erg frustrerend. Misschien kan iemand hier helpen. Ik heb een uur gezocht zonder antwoorden te vinden.
Als het met een afgevuurde huls kwam, staat de datum op de envelop